Jom Singgah Sini =)

Sunday 27 April 2014

[Menarik + Unik] Villa Escudero Resort: Restoran Air Terjun Di Filipina =D

Bagi anda yang gemarkan percutian sambil mencari tempat menjamu selera yang unik dan menarik, anda boleh cuba berkunjung ke Villa Escudero Resort yang terletak di Filipina..Nak tahu apa yang menariknya dengan restoran tersebut, meh usha kat bawah ni..

"Dining al fresco" (cara unik untuk tempat makan di ruang terbuka) sangat baik untuk diamalkan terutamanya bagi mereka yang mempunyai keluarga yang besar dan dalam percutian. Konsep inilah yang ditekankan oleh sebuah restoran di Villa Escudero Resort yang terletak di San Pablo City, Filipina. Restoran ini akan membawa anda menjamu selera pada satu tahap yang baru di mana anda akan duduk betul-betul di kaki air terjun Labasin Falls.

Makanan yang disajikan selalunya terdiri daripada masakan tempatan yang diletakkan di atas sebuah meja buluh buatan tangan sambil air terjun yang dingin mengalir melalui kaki anda. Anda juga boleh berjalan disekitar kawasan air terjun berkenaan sebelum menunggu hidangan utama dihidangkan.

Seluruh kawasan villa ini dikelilingi dengan pokok-pokok kelapa dan gunung-ganang yang indah dengan jarak yang sangat dekat dengan kawasan kampung-kampung di sekitarnya.


p/s: Nak basuh tangan pun senang, celup je =D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...