Jom Singgah Sini =)

Saturday, 28 January 2012

[Video + Gambar]: Tentera Amerika Laknatullah Perkosa Wanita Iraq..

Ini lah perangai sebenar wajah tentera Amerika yang sering digembar-gemburkan sebagai sebuah pasukan tentera yang terbaik di dunia dan sering menjaga keamanan dunia sejagat..Suatu sifat yang boleh dikatakan 'jauh panggang dari api' sebenarnya..Amat memalukan bagi sebuah negara yang dikatakan maju dan bertamadun namun akhlak dan nilai moral para tentera nya hanya se-nipis kulit bawang..Hanya pandai mengambil kesempatan terhadap mereka yang lemah..Ptuihhh!

Untuk pengetahuan korang, wanita-wanita Iraq yang kebanyakan menjadi mangsa rogol puak tentera Amerika ini adalah para wanita yang berstatus ibu dan anak-anak kecil yang menjadi tahanan mereka..Dah la tu, tanpa segan silu merogol mereka di hadapan tahanan lelaki yang lain pulak seolah-olah mereka ni tak ada maruah..Gambar-gambar pemerkosaan wanita Iraq oleh tentera Amerika ni pernah menjadi kecaman antarabangsa suatu ketika dahulu, namun sayang nya, daripada ramai-ramai yang terlibat, hanya seorang sahaja yang berjaya ditangkap dan dijatuhkan hukuman..

Kalau korang nak tengok gambar, meh tengok kat bawah ni..









Salah seorang tentera yang terlibat dalam perilaku di atas yang telah berjaya ditahan:



Video kat bawah ni:

p/s: Maaf kalau gambar terlampau keterlaluan..Huhuhu..








7 comments:

plain83 said...

binatang2 ni amik meth belaka..

Zizie Zie said...

Paloi betul2!!! Jahanam

elhoub said...

seriously.....lepas tgk gambar ni...dah tobat,xnak beli american brand...kosmetik ke apa ke...tobat2

encik burn said...

elhoubtgk movie America n dgo lagu omputih tak jugak ke

Mohd.Fareez@Sham said...

Stupid american

Ahmad Haery Gazali said...

Ini siih film porno bro......kalau yg ditahan sekarang ini memang pelakunya..pemerkosaan dah di tangkap...namun yg di gambar tersebut adalah film porno...

Ahmad Haery Gazali said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...