Jom Singgah Sini =)

Tuesday 25 February 2014

Trend Mempunyai Bentuk Hidung Seperti Menara Eiffel Semakin Terkenal Di China..

Dalam zaman yang serba canggih dan maju ini, mempunyai kecantikkan yang kelihatan mustahil dilakukan kini boleh dijalankan, iaitu dengan cara menjalani pembedahan plastik..Kini, trend terbaru di China yang semakin terkenal dalam kalangan para wanita di sana ada mempunyai bentuk hidung seperti Menara Eiffel..Nak tahu macam mana rupanya, meh usha kat bawah ni..


Proses pembedahan plastik bukanlah sesuatu perkara yang aneh pada hari ini. Malah, kebanyakkan orang sanggup mengeluarkan belanja yang tinggi demi mengubah paras rupa dan tubuh badan mengikut citarasa tersendiri.

Tidak hanya di Korea Selatan dan Thailand, malah China kini juga semakin mendapat tempat untuk menjalani pembedahan plastik. Kini, apa yang menjadi trend dalam pembedahan plastik di China adalah operasi pada bahagian hidung bagi mendapatkan bentuk seakan-akan seperti sebuah menara Eiffel di Perancis. Uniknya, mereka turut mengiklankannya secara meluas bagi menarik perhatian mereka yang berminat.

Para doktor bedah turut menjanjikan kepada pelanggan bahawa hidung mereka akan kelihatan menarik sama seperti keindahan menara Eiffel. "Kami terinspirasi dengan dengan kecantikkan menara Eiffel. Kami tidak menambah sesuatu pada bahagian hidung tetapi membentuknya," ujar Dr. Wang Xuming.

Ratusan poster mengenai tawaran pembedahan plastik pada bahagian hidung boleh dijumpai di sekitar bandaraya Chongqing. Harga yang ditawarkan turut berbeza-beza, memberi kan bakal pelanggan bebas membuat pilihan.


p/s: Perghhh! Trend macam-macam sekarang ni 0.0


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...