Jom Singgah Sini =)

Tuesday 28 January 2014

[Hebat] Lelaki China Ini Kembungkan Tayar Hanya Dengan Menggunakan Hidungnya..

Selalunya, bagi mengembungkan tayar kenderaan, kita hanya perlu pergi ke stesen minyak berdekatan atau kedai tayar berhampiran untuk mengisi angin pada tayar kenderaan..Namun, berbeza dengan seorang lelaki China ini, dia mampu mengembungkan empat tayar sekaligus hanya dengan menggunakan hidungnya..Nak tahu dengan lebih lanjut, meh usha kat bawah ni..



Ni Jongbing (63) yang berasal dari China telah melakukan perkara yang benar-benar hebat dan sangat luar biasa! Lelaki ini berjaya mengembungkan empat tayar dengan cara yang amat pelik dan menarik iaitu hanya menggunakan hidungnya sahaja. Walaupun berjaya mengembungkan empat tayar kereta sekaligus, dia merasakan tugasan itu sangat mudah untuk dilakukan. 

Bagi meningkatkan lagi tahap kesukaran, dia menyuruh lapan orang dewasa berdiri di atas tiub tayar yang akan dikembungkannya iaitu dua orang pada setiap tiub. Dia hanya memerlukan masa selama 21 minit untuk mengembungkan keempat-empat tayar tersebut. Bakat tersembunyi yang anda pada Jongbing telah ditemui kira-kira tiga tahun lalu apabila doktor memberitahunya untuk meniup menggunakan hidung untuk meningkatkan tahap kesihatannya. 



Video:

p/s: Kuat betul hidung pak cik ni..

* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...