Jom Singgah Sini =)

Sunday, 14 October 2012

[Video + Lawak]: Budak 4 Tahun Minta Tolong Polis Buat Kerja Rumah Matematik =D

Masa kecil-kecil dulu, korang mesti pernah pesanan ibu atau ayah, "kalau berlaku apa-apa masalah, telefon polis"..Bagi aku, budak lelaki yang telefon polis ni memang cerdik sebab terima nasihat ibu dengan ayah dia untuk telefon polis sekiranya berlaku apa-apa masalah, walau pun masalah dengan kerja rumah sekali pun..Jadi, kalau nak layan, meh la usha kat bawah ni =D


Video:

Kesian budak tu, nak di marah kesian, apa lagi, layan je la..Hehehe

p/s: Agak-agak kalau tanya polis kat Malaysia pasal kerja rumah, kena maki tak? Hohoho =D

* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

1 comment:

BangLee said...

polis tu sangat cool & sporting. haha. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...