Jom Singgah Sini =)

Monday 4 June 2012

[Gambar]: Kesilapan Dalam Filem 'Gladiator' Yang Tak Pernah Kita Tahu *0*

Bagi peminat filem 'Gladiator', tentu korang masih ingat lagi kan pasal jalan cerita filem ni..Dalam filem ni, terdapat beberapa kesalahan kecil yang pada mata kasar, mungkin orang biasa macam kita tak akan perasan..Namun, sekiranya babak tersebut diperlahankan, korang akan nampak sendiri dengan jelas..Meh usha gambar kat bawah ni..

Kelihatan seorang pembantu yang memakai seluar jeans dalam shot ni..

Aiyaa~~ Tikam kat celah ketiak rupa nya..Nampak macam tikam betul je kan kalau dimainkan dalam mode normal..

Ni pun sama..Tikam celah ketiak..

Korang boleh nampak darah tu memancut dari mana..

Nampak tak cameraman kat situ..

Canister udara yang muncul sebelum 'chariot' tersebut terhempas ke dinding dalam adegan "Battle of Carthage"..

Harimau ini telah dipergunakan dengan diberi daging mentah dalam genggaman tangan Russel Crowe..Jangan harap korang nak perasaan dalam kelajuan normal..

Ini komen daripada Russel Crowe sendiri:


"Apa yang boleh saya beritahu kepada tuan-tuan dan puan-puan, ini merupakan babak bercium yang paling menarik. Saya tahu dia (pelakon wanita) itu juga berasa teruja kerana dia meletakkan kedua-dua tangan di atas leher saya. Itu bukan sebahagian daripada pergerakan dalam skrip" =D

Mungkin ada sesetengah blog dah pun pamerkan pasal kesalahan kecil dalam filem ni, tapi apa ada hal, aku memang kipas-susah-mati filem ni dan heronya, Russel Crowe..Tak salah kan kalau ter-ulang pun..Hehehehe


So, jangan lupa bagi korang yang melanggan Astro, nikmati filem-filem terhebat dan menarik bersempena ulang tahun ke-20 HBO di dalam 'HBO Billion Dollar: Action Week'..


p/s: Apa pun, filem ni memang superb =D


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...