Jom Singgah Sini =)

Sunday, 3 June 2012

[Gambar]: Hamparan Bunga Sesawi Yang Menakjubkan Di China =D

Tumbuhan sesawi yang berbunga merupakan suatu pemandangan yang amat menakjubkan..Hamparan bunga sesawi ini terletak di Bandar Huangshan, iaitu sebuah bandar yang terletak di timur China..Pada pertengahan bulan Mac setiap tahun, bandar tersebut akan menjadi tumpuan beribu-ribu jurugambar dan pencinta keindahan alam untuk berkunjung ke situ..Bagi korang yang nak tengok keindahan hamparan bunga tersebut, meh usha kat bawah ni..















p/s: Macam karpet siott..Nampak macam latar belakang cerita kung fu pun ada jugak =D


2 comments:

Mr. Jagung said...

wow..sayur sawi pon leh jadi cantek cmtu..hebatt~

Onitsuka_hana said...

cantik warna tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...