Jom Singgah Sini =)

Tuesday, 3 April 2012

Cara Pelacur Hong Kong Menipu *0*

Penipuan dalam dunia perniagaan memang satu perkara yang amat sukar untuk dihentikan, tambah-tambah lagi kalau dunia perniagaan tu melibatkan perniagaan yang tidak bermoral seperti pelacuran..Dah la buat bisnes haram + tak bermoral, menipu pelanggan pulak tu..Haishhh, macam-macam..Kalau nak tahu apa benda cara yang diorang guna dalam menipu pelanggan tu, meh usha kat bawah ni..

Pihak Polis Hong Kong berjaya menangkap 4 orang pelacur tetapi pada pemeriksaan, mereka menemukan fakta yang mengejutkan mereka iaitu ke empat-empat tersebut ternyata bukan seorang gadis, malah adalah lelaki yang menyamar sebagai wanita.










Sumber: ItsMeSaiful

p/s: Arghhh..Agak-agak apa laa yang regular customer diorang rasa bila kena tipu macam tu..Ingat kan perempuan betul, rupa nya lelaki..Tengok muka pun dah geli..Yuckssss!! =p






1 comment:

blog.aku said...

yeks.. terdesak sgt ke ape dieorg ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...