Jom Singgah Sini =)

Saturday, 17 March 2012

[Video]: Gila! Rempit Tepi Gaung..

Ini memang manusia berani mati punya, jenis stendet hati kering ni..Boleh diorang rempit basikal laju-laju masa turun bukit, dah tu tepi gaung pulak tu..Kalau aku, rasanya dah lama aku menjerit, cuak kot derr..

Tapi apa boleh buat, tengok sukan la, busuk-busuk skill dengan pengalaman kena ada..Kalau bagi yang terkedek-kedek nak bawak basikal tu, memang goodbye la..Silap-silap jatuh tak jumpa dah..Hohohoho..

So, apa-apa hal pun, jom layan video daredevil ni kat bawah ni..





p/s: kalau aku yang tengok pun ngeri, apatah lagi nak buat stunt macam tu..Tobat laa =,='


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

1 comment:

Arham Md Ali said...

Mengarut gile diorang ni.

http://palereddot.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...