Jom Singgah Sini =)

Friday, 16 March 2012

[Video]: Cara Nak Bagi Anak Korang Masuk Tidur Cepat..

Pernah tak korang berdepan dengan masalah anak-anak korang yang selalu masuk tidur lambat? Kadang-kadang tu, esok hari nak sekolah, diorang pergi bantai pulak main game atau bukak laptop sampai pukul 2-3 pagi..Mesti ada kan? 

So, sebagai ibu bapa yang prihatin tentang masalah anak korang tu, apa kata korang cuba guna cara macam kat bawah ni..Mana tahu lepas ni, silap-silap tengok laptop pun diorang trauma..Hahahaha..




Sampai tangkap nangis tu..Tak tahu la, sama ada diorang akan terus tidur atau terus berjaga 3 hari berturut-turut gara-gara kejutan terlampau..Hahahaha =D


p/s: kesian pulak kat budak-budak ni..Hehehehe


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

1 comment:

encik Cool said...

menggeletar..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...