Jom Singgah Sini =)

Thursday, 15 March 2012

Kurang Ajar!! Tentera Israel Baling Bom Dekat Rakyat Palestin!

Isu kekejaman Israel ni memang tak habis-habis, lepas satu isu ke satu isu..Tak puas dengan penindasan regim Yahudi ni kat rakyat Palestin, diorang menakutkan pulak rakyat Palestin dengan membaling bom berhampiran dengan tempat mereka berkumpul..Memang spesies manusia kurang ajar, itu kalau rakyat Palestin yang buat macam tu, mula la diorang kata rakyat Palestin ni pengganas, tak cintakan keamanan dan sebagai nya, tapi yang sebenarnya..paham-pajam sendiri laa..Hakk ptuihhh!!




video


p/s: Nasib baik bukan bom yang meletup tu..Tapi cuba kalau korang yang ada kat situ dan nampak bom bergolek tepi korang, serius cuak kan walaupun tu hanya bom asap..


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *





1 comment:

sheena said...

Hey buddy that was a gud post
lot of quality stuff and essential information
1990 Mazda GLC AC Compressor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...