Jom Singgah Sini =)

Monday 5 March 2012

Mesin Vendor Cupcake Yang Menyerupai Mesin ATM Pertama Di Dunia..

Ini merupakan berita terbaik untuk penggemar cupcakes..Baru-baru ni, Sprinkles Bakery telah memasang sebuah mesin vendor cupcakes yang beroperasi selama 24 jam di Los Angeles..Dikatakan, mesin ini mampu menyediakan pelbagai jenis cupcakes mengikut citarasa pembeli dengan hanya menekan butang yang telah disediakan..Pihak Sprinkles Bakery juga berjanji bahawa mesin vendor cupcakes itu akan menyediakan cupcakes yang baru dimasak setiap hari..

Pihak Sprinkles Bakery juga bercadang untuk meletakkan mesin vendor cupcakes ini di lokasi yang lain seperti Chicago, Dallas, Houston, New York, Palo Alto serta Washington D.C, tetapi buat masa sekarang, hanya Los Angeles yang mempunyai mesin vendor tersebut..

Ini kenyataan yang telah dikeluarkan oleh pihak Sprinkles Bakery:

This automatic cupcake machine dispenses freshly baked cupcakes, cupcake mixes, apparel and even cupcakes for Fido! In the heart of Beverly Hills nestled between Sprinkles Cupcakes and the brand new Sprinkles Ice Cream, 24 Hour Sprinkles will be continuously restocked day and night with a variety of freshly baked cupcake flavors.








Sprinkles cupcakes, from left to right: Chocolate Marshmallow, Cinnamon Sugar, Chai Latte:




p/s: bila la kat Malaysia nak ada mesin cam ni..Layan jugak kan? Hehehehe..


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...