Jom Singgah Sini =)

Sunday 12 February 2012

Video Parody: Pelanggan KFC Tidak Dipukul. Menakjubkan!

Sebelum ni aku pernah buat satu posting mengenai isu pekerja yang pukul customer kat KFC i-City baru-baru ni..Sapa yang tak sempat nak baca tu, boleh singgah kat sini nanti ekk..



Okay, tapi bukan pasal kes tu yang aku nak cerita, tapi pasal satu video parody yang telah di buat oleh Andrew Boey yang telah membuat kunjungan ke KFC untuk melihat sama ada beliau di pukul atau pun tidak..Dari video ni telah menunjukkan beliau telah beli dan pulang dengan selamat..

Bagi aku, sebagai seorang customer, aku tengok video ni mungkin sebagai salah satu kaedah untuk meredakan keadaan pasal isu panas yang dah jadi baru-baru ni kan..Tapi, kalau sebagai seorang pekerja KFC pulak, mungkin aku akan terasa jugak, sebab nampak sinis sangat (macam perli la lebih kurang)..Tapi itu terpulang pada pandangan masing-masing..Ini pendapat aku je, apa ada hal..Hahahaha =D

So, tak perlu la lagi kita nak marah-marah atau rasis lagi dah pasal ayam goreng..Sungguh tak berbaloi..

Mungkin ada sekoq dua mangkuk hayun kat i-City yang tak dapat nak kawal perasaan marah dia..Semua orang dah tengok dan dah tahu apa yang berlaku kan..Dibantu pulak dengan sokongan padu mereka yang rasis dan sumber berita yang kaki sensasi..

Sudah-sudah la tu kan..Video kat bawah ni mungkin kita nampak sinis, tapi okay jugak laa..Jom layan~~


Bagi korang yang nak tahu pasal Andrew Boey ni, korang boleh lawat Facebook beliau = 
http://www.facebook.com/andrewbsc 


p/s: Pekerja KFC tu senyum je..CHAMPS yang bagus..Hehehehe =D


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...