Jom Singgah Sini =)

Wednesday, 4 January 2012

Terkini!! Satelit Komunikasi Jatuh Terhempas Atas Kenderaan Orang Awam..

Fuhhh..Bahaya gila ni..Secara tiba-tiba je satelit komunikasi boleh jatuh ke bumi, jatuh pulak bukan setakat jatuh je, jatuh timpa atas kereta orang pulak tu..Kalau aku yang jadi tuan punya kereta tu, tobat aku nangis guling-guling punya laa..


Tapi nasib baik la satelit tu tak timpa orang lain, kalau tak, mau jadi kes naya..Yang pelik nya, lepas je pihak berkuasa datang kutip serpihan satelit tu, saksi yang melihat kejadian tu mula ketawa berdekah-dekah..Mengapa? Adakah satu impak kejutan selepas sesuatu insiden? Kalau nak tahu pasal apa, meh tengok video kat bawah ni..






Oppss..Jangan marah..Anggap je ni sebagai satu gurauan..Hihihihi..


p/s: Maap la kalau buat korang terkejut dengan tajuk kat atas tu..Itu hanya sekadar gimik je =D


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

3 comments:

midonz said...

hehehe.. mesti gempak punya

shuttet said...

gerenti punya..hahaha =D

DeviLdunCRY said...

apelah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...