Jom Singgah Sini =)

Tuesday, 3 January 2012

Genre Filem Yang Kita Tak Pernah Tahu..

Selama ni, aku kalau tengok filem atau cerita apa pun, aku mesti dok layan cerita aksi yang ada lawan-lawan atau tembak-tembak (cerita berunsur ganas la tu)..Kalau cerita lain tu, tobat la aku nak layan, tambah-tambah kalau cerita yang bergenre cintan-cintun ni..Memang not my taste laa..Lantak la nak kata aku tak romantik pun, nak buat macam mana, dah perangai aku macam tu..Lalalalala~~


So, bagi entri kali ni, aku nak share la sikit pasal genre filem yang kita mungkin pernah tengok tapi tak pernah tahu..Bukan apa, asal filem tu syiokk je, yang itu la yang kita layan, betul tak? Kalau korang nak tahu apa genre filem lain yang kita tak pernah tahu tu, boleh layan kat bawah ni..




Maap le, gambar kecik sangat..huhuhu..


p/s: kalau ada genre pelik-pelik yang korang rasa tak paham, abaikan je la..Hehehehe


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *







1 comment:

midonz said...

Amboi.. dah abis kecik ke tulisannya.. nasib baiklah mata aku power lagi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...