Jom Singgah Sini =)

Monday, 2 January 2012

IPad SlingHolder: Untuk Pengguna IPad Yang Malas Tahap Gaban =D

Mula-mula masa IPad baru keluar dulu, aku ada juga mengidam nak ada satu benda alah tu, tapi bila syarikat-syarikat pengeluar alat telekomunikasi lain seperti Samsung, Motorola, Nokia dan macam-macam lagi dah start bersaing keluar kan tablet PC masing-masing, terpaksa la aku hold dulu niat aku nak memiliki IPad ni sebab pilihan dah semakin banyak..So, tinggal nak pilih yang mana yang terbaik dan sesuai je dengan citarasa aku..Hehehehe..


Tapi sekarang pun, IPad bukan sama dah macam keluaran mula-mula dulu..Dah banyak pembaharuan yang aku tengok, daripada versi baru IPad, aksesori yang dikeluarkan sehingga lah ke aplikasi-aplikasi baru yang diperkenalkan..Tapi sekarang ni ada satu lagi aksesori IPad yang terbaru dan khas untuk pengguna-pengguna IPad yang "malas" nak pegang..Untuk maklumat korang, SlingHolder ni hanya berharga USD$239 (RM717) sahaja..Elehh, beli IPad mahal-mahal boleh, tak kan beli ni tak boleh kot..Hohoho..










p/s: bukan untuk pengguna yang "malas" je, tapi berguna jugak untuk mereka yang urang upaya dan mementingkan kesihatan =)


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

2 comments:

eLLa n aLia said...

nak pegang pun malas?.. haha, dunia semakin canggih..

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.229686107109974.60039.140119252733327&type=1 (shared on of ur entry content here)

midonz said...

Dunia dah canggih.. ok la tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...