Jom Singgah Sini =)

Monday, 5 December 2011

Dilema Perempuan Berfikiran Jauh..

Kalau bab ni, memang aku tak nafi kan, perempuan sering mendahului lelaki dalam memikirkan masa depan diorang..Kalau sapa yang ada pasangan macam ni, korang memang beruntung sangat-sangat..Sekurang-kurang nya pasangan macam ni dapat membantu korang dalam merangka masa depan bersama agar lebih terjamin, betul tak? =D


Masalahnya sekarang, betul le perempuan yang berfikiran jauh ni sukar didekati? Bukan apa, selalu nya perempuan macam ni nak kan pasangan (lelaki) yang betul-betul boleh diharap, sesuai, berkelayakan dan mudah untuk bekerjasama bagi bersama dengan diorang..Kalau diorang rasa lelaki tu macam tak layak je dengan diorang, apa ada hal, reject terus la jawabnya..Hohohoho


Bagi aku la kan, perempuan yang jenis suka berfikiran jauh ni memang boleh menjadi teman terbaik untuk seseorang lelaki tu asalkan tidak berfikiran terlalu advanced..Aku pun suka jugak perempuan macam ni sebab senang kalau nak berbincang hal-hal yang melibatkan plan masa depan..Bila diorang dah ada target yang nak dicapai, kita yang lelaki ni pun mesti akan terikut-ikut untuk mencapai target kita sendiri..Secara tak langsung, perempuan yang berfikiran jauh ni dapat memotivasikan diri kita sendiri..Siapa yang nak ketinggalan dalam kehidupan, kan? =D


Berfikiran jauh ni tak salah sebenarnya, asalkan jangan sampai benda yang remeh-temeh pun nak diangkat jadi isu..Itu yang orang tak berapa berkenan tu..Kesian lelaki yang nak kat korang nanti, belum apa-apa, dah kena tinggal..huhuhu




p/s: aku sendiri dah pernah kena dulu..Buat salah@betul sikit, mesti akan keluar cerita berkait sampai masa depan..hehehehe =D


* Habis SPM? Minat berniaga? Sertai Yoli sekarang *







2 comments:

melyssa_nadiea said...

org pompuan mmg cegitu ler..haiyo!

shuttet said...

haiya!! =,='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...