Jom Singgah Sini =)

Monday, 5 December 2011

Rendang Kucing Di China..



Fuhhh..Malang betul nasib kucing-kucing yang dok kat China ni..Dulu anjing yang diorang makan, siap buat panggang dengan goreng, tapi sekarang ni, kucing pulak yang diorang makan..Aku yang nak pukul kucing ni pun tak sampai hati, ini kan pulak nak membunuh dan makan kucing tu..Pelik aku dengan perangai manusia macam ni, kucing tu elok-elok orang buat bela, diorang pergi buat jadi benda makan..Kebuluran sangat ke kat sana? Kalau korang nak tengok macam mana diorang sembelih dan lapah kucing tu, boleh cekidaut kat bawah ni (yang tak sanggup tengok tu, pi baca entri lain..)..Sadis~~~






















p/s: walaupun diorang lihat kucing-kucing tu sebagai satu sumber makanan, tapi perbuatan kejam diorang kat kucing-kucing memang tak boleh dimaafkan..


* Habis SPM? Minat berniaga? Sertai Yoli sekarang! *









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...