Jom Singgah Sini =)

Monday 21 November 2011

Garuda Dah Jadi Angry Bird! =D

Fuhhh..memang berdebar gila match bola malam tadi..Mana tak nya, Sang Harimau bertemu Sang Garuda kot, memang kena buku dengan ruas..Tapi, macam mana hebatnya sorakan penyokong Indonesia di Stadium Gelora Bung Karno malam tadi, tak mampu nak goyahkan semangat Harimau Malaya daripada terus mengaum di sana..Memang terbaik pasukan bola sepak Malaysia kerana dapat menguburkan ego penyokong Indonesia di gelanggang mereka sendiri, biaq diorang ada akal sikit..Memang itu ja ubatnya..hahahaha..


Walaupun dengan kemenangan penalti (5-4), itu sudah dikira mencukupi untuk membuatkan penyokong Indonesia untuk menangis tak berlagu..Walaupun pemain Indonesia pada malam ni banyak melakukan kekasaran pada pemain Malaysia, dan pada pandangan aku, mereka telah pun mendapat 'balasannya' dengan kekalahan pasukan mereka sendiri..


~ adoyai..sampai menangis sakan kau..~




Tahniah sekali lagi buat pasukan Malaysia kerana memperolehi 'IBU' segala emas dalam Sukan Sea 2011 kali ni..Tak lupa jugak diucapkan kepada pemain-pemain Malaysia yang berhempas-pulas untuk mempertahankan gawang gol negara kita malam ni dan jugak kepada para penyokong yang setia menanti kat depan TV..TAHNIAH DIUCAPKANNN!! =D

Buat penyokong Indonesia.....
v
v
v
v
v
v
v
v
v

 ~ malam ni korang garu dada je laa..hahahaha ~


6 comments:

ch000tz said...

aaaaummmmm!!!! hahaha Tahniah Malaysia!

nazamiblog said...

dah mula dah tu nak menghina negara orang ,,,,,,,,baru saja menang main bola,,,,dah bukan main komen,,,,,,apalagi ko main judi,,,,

shuttet said...

yang ko hina negara org ko tak peduli pulak..dasar Indon lupa diri..kalau puak ko tak start hina negara lain, apa jadah org nak hina negara ko..dah la tu tuduh aku main judi pulak..fitnah bhaii..dah tak ada isu ka apa? memang bangsa jenis bangsa bodoh hahahaha..

Vincent Leonardo said...

alah.. malingsial cuma bisa copas kebudayaan.. lagian emas di seagame aja kalah jauh hahaha.. dasar negara t0lol

shuttet said...

ni, Indonesia pun kaki ciplak la..pi tengok poster filem Indonesia, berapa banyak yang dok ciplak dari poster filem Barat..sendiri negara kaki ciplak pun xnampak, dok sibuk hal negara orang..lu Indonesial lagi bangsat waa cakap luu..hahahaha..

iskandar zulkarnain said...

indon memang bangsa bodoh dan tolol tapi perasan tolol dan suci. bila bangsa sendiri hina dan kutuk2 malaysia sesuka hati takpe, macam benda tu xsalah pulak, tapi bila bangsa sendiri baru kena sikit dah meroyan macam orang gila2 kat sini dan merapu2 bukan. hahahaha. jijik aku dengan indon. indon pergi main jauh2 la. menyibuk saja indon ni di mana2 aja ada, di blog malaysia ada di negara malaysia ada, bangsa perempat betul la. indon emang terbukti sore loser country. Aff di indon pun kalah, sea games bola di indon kalah lagi.. so aku harus bilang wow gitu.. no, because emang indon sudah dicop sebagai bangsa loser2 bastard, indon emang gituloh.. rofl, hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...