Jom Singgah Sini =)

Monday, 21 November 2011

[Keji]: Taktik Kotor Indonesia Nak Batalkan Emas Pasukan Bola Sepak Malaysia..

Kalau dah perangai busuk hati tu, memang busuk sungguh-sungguh, sampai berulat sampah waa cakap luu..Apa lagi yang diorang ni tak puas hati sampai nak test air kencing player Malaysia pulak ni..Patut la aku tengok Ong Kim Swee macam dok bengang semacam ja semalam..


Woittt mat indon, Malaysia main fairplay la, bukan macam korang, sepak terajang kaki orang bagai lepas tu auta guling-guling atas padang macam sakit nak mampuih..Opsss, baru aku teringat beb, diorang ni memang penakut nak terima kenyataan yang diorang ni lemah..Kalau nak menang emas pun, juz boleh menang kat acara silat je..kahkahkah..


Memang teruk la diorang ni, Malaysia dah menang, baru la geng-geng Doping Control tu turun nak cek pemain Malaysia semua..Sebelum main, tak ada pula korang nak cek kan? Sudah la, tu semua auta ja, orang Malaysia dah masak dah dengan perangai korang yang tak ada semangat kesukanan langsung tu..Chitpoodaahhhh~~




Macam mana pun, usaha pencacai indon ni semua sia-sia je..Malaysia tetap disanjung sebagai juara dan memenangi pingat emas selepas menewaskan pasukan bola sepak Indonesia..Cuba lagi 2 tahun akan datang ye..hahahaha =D


p/s: dengar cerita ada penyokong Indonesia yang meninggal kat stadium semalam..betul ke?


* dapatkan kereta idaman anda dengan Yoli *



4 comments:

Ridzwan Mohamed said...

ngade2 betol

shuttet said...

kes tak puas hati sbb kalah la tu..hahaha

shuttet said...

kes tak puas hati sbb kalah la tu..hahaha

bundlebook2u.blogspot said...

memanglah.. sapa puas hati..
Kalau dia main kat malaysia.. Imigresen lak datang.. ada passport tak??? hahahaha

CARA PERCUMA PENJIMATAN PETROL KENDERAAN ANDA
http://bundlebook2u.blogspot.com/2011/09/panduan-cara-jimat-minyak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...