Jom Singgah Sini =)

Tuesday 1 November 2011

[Gambar]: Acara Olahraga Untuk Arnab =D

Biar betul ni? Ada acara sukan pulak dah untuk si arnab ni? Selalu aku dengar ada acara untuk anjing je, acara untuk kuda tu dah lazim sangat, kalau tak silap, acara tu nama dia Ekuastrian..Si arnab yang masuk bertanding tu pulak nampak comel-comel je, mungkin happy kot dapat bertanding dengan spesies-spesies se-angkatan..hahahaha =D


Kalau korang nak tahu, acara untuk geng arnab ni baru pertama kali diadakan yang diberi nama sebagai European Rabbit Hopping Championships dan acara ni telah pun berlangsung di Switzerland baru-baru ni..So, bagi sapa-sapa yang nak test kebolehan arnab korang lepas ni, boleh la masuk bertanding sekali ekk (arnab aku pemalas tahap dewa, konpom kalah..hehehe)..


Tapi bagus jugak ada acara ni, ada kelainan sikit, asyik tengok binatang yang selalu kita tengok macam anjing dan kuda pun bosan jugak kan..Selain tu boleh jugak tengok bakat para peserta dalam melatih arnab diorang, kalau korang tengok betul-betul, muka tuan arnab lagi penat dari si arnab..Arnab tu muka cool ja, macam tak ada apa-apa (ala-ala Sivaji Da Boss)..Syiokk woo~~ =D




































p/s: jeles aku tengok arnab orang lain..Aku pun nak start latih arnab aku jugak lah, asyik bela badan je taw..aishhhh =,='


* jom layan bisnes dengan Yoli *



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...