Jom Singgah Sini =)

Tuesday, 1 November 2011

Benda Pelik Dalam X-Ray *0*

Sapa yang pernah kena x-ray? Kalau yang tak pernah tu, korang memang manusia yang paling sihat dalam dunia..Bukan apa, sekarang ni kalau demam dan selesema yang siap berkahak tu pun dah kena x-ray, bukan setakat patah-patah je..hehehehe.


X-ray ni memang penting tambah-tambah kalau korang yang ada sakit-sakit dalaman tu, kerja doktor pun jadi senang sikit sebab dah tahu kat mana tempat yang korang sakit..Kalau tak, nanti sakit tempat lain, tempat lain yang dapat rawatan..Ini bukan main-main, dah pernah terjadi dah sebelum ni =D


Aku kalau setakat kalau x-ray tu nampak tulang yang patah atau organ-organ dalaman yang lain tu memang tak kisah sangat..Tapi cuba korang bayang kan korang ternampak benda lain yang pelik ada dalam badan manusia dalam x-ray tu..Mesti korang rasa heran kan, apa macam benda macam besar macam ni boleh ada dalam badan manusia, dekat bahagian dubur pulak tu..Apa besar sangat ke lubang dubur diorang ni sampai boleh simpan barang?? Udah macam poket Doreamon pun ada..Kalau nak tahu, korang layan je gambar-gambar kat bawah ni =D


~ spray can ~

~ botol air ~

~ spark plug ka apa ni? ~

~ segan aku nak cakap..dildo kot..ngeee~

~ pistol ~

~ nampak macam henset je ~

~ segan lagi..dildo jugak la ni ~

~ batang besi ka paip ni ~

~ arghhh! dildo lagi (gila seks apa sampai termasuk dalam ni weii!) ~

p/s: patut nya diorang ni boleh masuk Guinness World Record dalam mewakili Punggung Paling Luar Biasa..Geli pun ada kan? Hahahahaha =D








2 comments:

Yastro said...

uishhh banyaknya dildo....gilo tol la manusia skg nih...nak sedap pas tu dapat seksa...hahaha

shuttet said...

itu la yg org cakap xada penyakit dok cari penyakit..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...