Jom Singgah Sini =)

Wednesday 21 May 2014

[Terkini] Ubisoft Umumkan Permainan Video Far Cry 4 Terbaru Akan Dilancarkan Pada Hujung Tahun 2014

Syarikat Ubisoft merupakan syarikat yang bertanggungjawab dalam mencipta dan mengeluarkan permainan video terbaru..Antara permainan yang popular yang pernah dicipta adalah Assasin Creed dan Far Cry..Kini, dengan jualan permainan video sebelum ini iaitu Far Cry 3 telah mencapai prestasi jualan yang memberangsangkan, permainan terbaru mereka iaitu Far Cry 4 bakal menemui peminat pada penghujung tahun ini..Nak tahu dengan lebih lanjut, meh usha kat bawah ni..


Ketua Pegawai Eksekutif, Yves Guillemot, menyatakan keghairahannya untuk mengumumkan tajuk baru permainan video yang akan diumumkan keluar pada tahun ini. Disamping Far Cry 4, mereka juga akan mengeluarkan permainan baru yang lain seperti Assasin Creed: Unity, The Crew, Just Dance dan Watch Dogs, yang mana akan disusun menjadi IP baru yang paling berjaya.

Siri ke-4 dalam francais Far Cry kali ini akan membawa pemain ke Kryat, kawasan liar yang luas di tengah-tengah Himalaya. Pemain kemudiannya akan berdepan dengan watak pemerintah kuku besi, yang melantik dirinya sebagai raja, dan apa yang menariknya mengenai Far Cry ialah pemain boleh memilih pelbagai jenis senjata, kenderaan dan interaksi bagi menjayakan misi mereka seterusnya menumbangkan pemerintah tersebut.

Produser Eksekutif, Dan Hay pula berkata mereka mahu mencipta sejenis permainan video yang mampu "mengejutkan pemain, dan melebihi jangkaan peminat"sambil memberikan francais ini peluang untuk melangkah ke peringkat seterusnya.

Far Cry 4 dijangka akan dimainkan pada Xbox 360, Xbox One, Playstations 3 dan 4, dan PC pada 18 November tahun ini. Pra-pesanan untuk permainan baru ini turut disertakan dengan Hurk's Redemption edisi terhad. Pihak Ubisoft akan memberi penerangan lanjut mengenai permainan ini di E3 pada 9 Jun 2014.

Video:


p/s: Macam rupa Chef Wan pun ada 0.0

* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

2 comments:

Tengku Irfan said...

Memang chef wan ! Look it up on facebook or goole :)

shuttet said...

Seriously?? Nice..hahahs :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...