Jom Singgah Sini =)

Wednesday 9 October 2013

[Hebat] Kereta Nissan Skyline Ini Diliputi Dengan Cat Sensitif Haba Yang Boleh Berubah Warna Apabila Basah..


Setiap orang mengimpikan kenderaan impian dengan warna yang menarik dan mampu menarik perhatian ramai..Kini, pemilik sebuah kereta Nissan Skyline ini mampu mendabik dada apabila cat keretanya yang unik boleh berubah warna dari oren kepada hitam apabila dibasahkan..Menarik bukan? Nak tahu dengan lebih lanjut, meh usha kat bawah ni..


Para penjenayah pasti berminat untuk mendapatkan sebuah kereta yang di cat dengan cat sensitif haba seperti kereta Nissan Skyline R33 ini. Cat khas ini telah direka oleh sebuah bengkel di United Kingdom iaitu Auto Kandy. Cat istimewa ini boleh berubah warna apabila disiram dengan air yang menunjukkan perubahan warna kepada warna hitam. Sudah tentu ianya mudah untuk melepaskan diri selepas melakukan jenayah, hanya cari kedai cuci kereta yang berdekatan.

Video:


p/s: Entah berapa la harga cat ni kalau ada kat Malaysia?

* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *


3 comments:

Unknown said...

terima kasih banyak untuk informasinya. .. sukses selalu dan semoga trus uptudate !!!
Jelly Gamat Gold-G

Carlos Santiago said...

sgt hebat...

admin, ak nk tnya. apesal rss ko xupdate... aku ada letak blog ko dlm blog mandimayat.blogspot.com .. tapi rss update ko xfunction.

best regards
admin
bankami.net

shuttet said...

Thanks admin bankami.net..blog aku pernah kena virus dulu, mungkin ter-effect sekali..tq sebab perasan kepincangan tersebut..

Admin
Sochai.blogspot.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...