Jom Singgah Sini =)

Tuesday 30 July 2013

[Gila] Seluar Dalam Pengantin Perempuan Yang Sudah Digunakan Laris Dijual Di Jepun *0*

Lazimnya, pakaian dalam khusus milik orang perempuan boleh di dapati di seluruh pasaraya dan butik pakaian, dan sudah tentu, ia masih baru..Namun, bagaimana reaksi anda jika terdapat pihak yang menjual pakaian dalam yang sudah digunakan sebelum itu? Pasti anda berasa jijik bukan? Haa, kalau nak tahu, trend ni sekarang sudah semakin popular di Jepun..Nak tahu dengan lebih lanjut, meh usha kat bawah ni..


Sebuah syarikat menjual barangan dewasa di Jepun iaitu Kanojo Toys telah mula menjual seluar dalam wanita yang sudah digunakan. Lebih teruk, seluar dalam wanita yang dijual itu merupakan seluar dalam wanita yang baru bernikah.

Seperti yang dilapor Weirdasianews.com, wanita yang baru kehilangan perawan itu akan dibiarkan oleh suaminya, dan mereka tiada pilihan lain selain dengan cara memuaskan diri mereka sendiri. Setelah puas "bermain" dengan diri sendiri, seluar dalam itu kemudiannya akan dijual.

Sehelai seluar dalam ini dijual pada harga US$21 dan sekiranya pembeli tidak berpuas hati dengan seluar dalam yang telah dibeli, ia tidak boleh ditukar kembali. Produk ini amat popular di kalangan pembeli lelaki.


p/s: Wekkk! Pengotor nyeee >.<



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...