Jom Singgah Sini =)

Sunday 30 September 2012

[Pelik]: Juruterbang Perang Dunia Ke-2 Yang Telah Mati Dijelmakan Semula Sebagai Seorang Budak Lelaki

Kematian bagi seorang manusia merupakan satu perkara yang pasti akan hadir sekali seumur hidup dan tidak akan ada peluang lagi untuk melihat dunia..Namun, suatu kejadian berbeza telah berlaku di Amerika Syarikat di mana roh seorang juruterbang Perang Dunia Ke-2 telah 'dilahirkan' semula sebagai seorang budak lelaki..Kalau nak tahu cerita ni dengan lebih lanjut, meh usha kat bawah ni..
James Leininger, merupakan seorang kanak-kanak lelaki yang mungkin telah menjadi satu entiti 'kelahiran' semula seorang juruterbang Perang Dunia Ke-2, James M. Huston Jr.

Ia merupakan satu kisah benar, di mana semasa awal kelahirannya, James sering memberitahu mereka yang pesawat yang dinaikinya telah ditembak oleh pihak Jepun dan terhempas.

Andrea berkata, James sering memberitahu kepada bapanya yang sewaktu itu dia sedang menerbangkan sebuah pesawat pejuang jenis Corsair. Mari tengok video dibawah untuk maklumat lanjut.

Gambar imej James Huston bersama kakaknya, Anne dan Ruth pada 1928.

Gambar James semasa berusia 11 tahun pada hari ini bersama ibu, Andrea dan bapanya, Bruce.

Kakak kepada James Huston, Anne bertemu dengan James dan menganggap James merupakan jelmaan adik nya.

 Kapal terbang Corsair yang didakwa di lihat James dalam mimpinya. Ayahnya mendapat tahu kemudiannya yang James Huston juga pernah menerbangkan pesawat yang sama.

Video:

Bagi korang yang nak tahu dengan lebih jelas, boleh singgah kat sini - DailyMail

p/s: Tak mustahil ada perkara macam ni berlaku kat dunia ni..

* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...