Jom Singgah Sini =)

Thursday, 12 July 2012

[Gambar]: Ibu Ayam "Culik" Anak Kucing =D

Dengar tajuk pun mesti korang dah pelik kan? Ada jugak ibu ayam yang boleh 'terculik' anak binatang lain, dah la anak kucing pulak tu..

Menurut sumber, ibu ayam ni 'culik' anak kucing ni dari ibu kucing tu sendiri sebab tersalah sangka yang anak kucing tu anak-anak dia..Siap tak bagi ibu kucing tu ambik balik anak-anak dia..Mula-mula tu bergaduh, lepas tu boleh pulak berkongsi (macam tu pun ada =,=')..Apa-apa hal, jom layan gambar kat bawah ni..





p/s: Binatang pun dah pandai menculik sekarang ni..hahahaha =D


1 comment:

Nur FatIn aDiLah bT azMi said...

eh jap jap. ibu kucing kan ada skali tuu ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...