Jom Singgah Sini =)

Wednesday, 16 May 2012

[Gambar]: Masalah Selalu Terlepas Sabun Ketika Mandi? Ini Cara Penyelesaiannya..

Bagi rata-rata setiap rumah, sabun (tak kira la sabun buku atau shampoo) merupakan elemen penting yang mesti ada dalam bilik mandi..Tapi, bagi pengguna sabun buku, mereka mungkin mengalami kesulitan terlepas sabun akibat licin..Perkara macam ni mungkin dilihat menyusahkan..

Bagi mengatasi masalah ni, ada sebuah syarikat (tak tahu apa dia) telah mencipta alat yang membolehkan korang menggunakan sabun buku ni tanpa perlu dipegang..Kalau sekali tengok, dah macam alat kikir sayur pun ada..Apa-apa hal, jom layan gambar kat bawah ni..







p/s: Kan senang kalau pakai shower gel je =,='


1 comment:

budoxe lee said...

pergh, siap main kikis lg sabun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...