Jom Singgah Sini =)

Sunday, 1 April 2012

[Video]: Pengupas Epal Professional =D

Mungkin sebilangan korang tak pernah perasan agaknya, dalam kerja yang orang kata nampak mudah pun sebenarnya memerlukan kemahiran yang tinggi..Kalau korang tak percaya, cuba korang lihat video kat bawah ni..Kerja senang, kupas epal je, tapi ingat senang nak dapat skill kupas laju-laju macam tu..Silap-silap, yang terkupas bukan kulit epal, tapi kulit tangan sendiri..Hehehe..

So, apa-apa hal, moh layan video skill kupas epal kat bawah ni..



video


p/s: Aku pun rasa macam nak belajar jugak cara kupas-mengupas ni, tapi bukan kupas epal la, buat kupas buah mempelam =D 


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...