Jom Singgah Sini =)

Wednesday, 4 April 2012

[Video]: Jijik! Awek Berak Tepi Jalan *0*

Ini la apa orang kata, makin maju sesebuah peradaban, makin rosak pemikiran golongan rakyat nya..Mungkin jugak bermaksud, makin maju, maka buang air tak payah pakai tandas pun boleh..Adoyai, awek ooo awek, mungkin dah tak tahan dah kot nak 'membuang', itu yang tepi jalan pun boleh, asalkan orang tak nampak..Apa ada hal, janji 'hajat' aku dah lepas kan..Hehehe..




video


Harap-harap jangan la ada awek-awek kat luar tu buat perangai macam ni, tak senonoh waa cakap luu..Lelaki pun tak kebuloq nak buat bini..Hehehe..


p/s: Dah macam perangai anjing pulak, berak merata =,='


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...