Jom Singgah Sini =)

Saturday, 3 March 2012

[Video + Lawak]: Reaksi Lelaki Bila Masuk Tandas Perempuan..

Pernah tak korang tersalah masuk tandas perempuan? Kalau pernah, agak-agak apa reaksi korang? Tutup mata? Menjerit? Terpaku? atau seronok melihat keindahan makhluk Tuhan..Hehehehe..

Okay-okay, gurau je..Tapi aku pasti, kalau ada antara korang yang lelaki tu tersilap masuk tandas perempuan, mesti korang akan try untuk cover malu punya, betul tak? Kalau tak percaya, meh tengok video kat bawah ni selepas diorang termasuk dalam tandas perempuan =D




p/s: Kalau korang muka syiokk or layan stim je tengok perempuan kat dalam tandas tu, makna nya korang memang sengaja nak masuk,.Tak ada 'ter-ter' lagi dah..Hehehehe..


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

1 comment:

latif said...

erkkkk sori kakk tumpang lalu nkk pinjam tandas,yg laki punya sumbat la pastu mate sambil menjeling2 kkeh keh keh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...