Jom Singgah Sini =)

Friday, 23 March 2012

Pelik! Strawberry Warna Biru *0*

Selalu nya, kalau strawberry yang pernah kita makan, hanya ada warna merah je kan..Tapi, dengan kemajuan teknologi yang dah ada, kita mungkin boleh merasa makan strawberry warna biru pulak..Dikatakan, para saintis telah menemui genetik strawberry biru ini yang sesuai ditanam di kawasan yang dingin ekstrim kerana mempunyai bahan anti-beku yang jurus memberi perlindungan kepada pertumbuhannya..Kalau nak tengok apa rupa strawberry biru tu, meh usha gambar kat bawah ni..
















p/s: Aiseyyyy..Berkecur air liur aku tengok strawberry ni..Nyammmm~~ =p


3 comments:

eLL said...

birunya...

melyssa_nadiea said...

cantiknyaaaaaaaa..rasa mcm dorg letak pewarna je..ho ho ho

NurMisnan said...

lovely colour.. kalau ada depan mata
sayang nak makan.. bekukan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...