Jom Singgah Sini =)

Friday, 30 March 2012

Kejam! Muka Anak Kucing Di Bakar, Mulut Di Gam..

Nampaknya, kekejaman terhadap haiwan masih lagi tiada kesudahan nya..Apa yang binatang-binatang ni buat salah kat diorang pun tak tahu la sampai sanggup buat perkara yang tidak sepatutnya kat diorang..Adakah kerana binatang ni tak mampu melawan maka kita dengan sewenang-wenang nya boleh melakukan perkara yang kejam kepada diorang? 

Manusia jenis kejam macam ni memang tak boleh fikir dengan waras agaknya, dengan bakar muka kucing tu, gam mulut kucing tu sampai tak boleh nak bukak, agak-agak apa yang diorang dapat? Kepuasan? Keseronokan? Sah manusia macam tu memang gila! So, apa-apa hal, moh tengok gambar kucing yang teraniaya tu kat bawah ni..





p/s: Kesian kat kucing ni, tak pasal-pasal gigi kena cabut semua..Naya-naya =,='


3 comments:

r-5 said...

sakit hati aku!

Han said...

tak sanggup nak negok. :(

Lynn Damya said...

aku rasa aku tak kejam kalau aku doakan org yg seksa haiwan supaya dia akan kena jugak mcm apa yg dia buat kat haiwan tu..aminnn~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...