Jom Singgah Sini =)

Thursday, 29 March 2012

Gajah Pink Di Burma *0*

Kalau tak salah aku, beberapa hari yang lepas aku baru je buat entry pasal belalang yang warna pink tu..Kalau korang tak baca lagi entry tu, boleh baca kat sini..Itu baru yang belalang warna pink, kali ni ada pulak gajah yang warna pink..Kalau nak tahu, gajah pink ni berada di sebuah zoo yang terletak di Burma..Agak-agak nak rasa tengok gajah tu dengan mata sendiri, boleh la melancong ke Burma =D





p/s: Agak-agak lepas ni apa pulak la binatang yang warna pink..Hehehehe =D


1 comment:

Orang Padi said...

errr.. khin*** warna pink aperr... lol..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...