Jom Singgah Sini =)

Monday, 27 February 2012

[Video]: Pembantu Rumah Masukkan Air Kencing Dalam Masakan..

Bagi korang yang ada bibik (pembantu rumah) kat rumah tu, tolong perhatikan segala gerak-geri mereka..Kalau boleh, biar letak CCTV pun tak apa, asalkan korang dan keluarga selamat daripada perbuatan kurang ajar pembantu rumah macam kat bawah ni..




video

Sumber: KafeSantai

Bagi keluarga yang terperasan video ni sebelum makan, maka terhindar lah diorang daripada menjadi mangsa 'menu istimewa' pembantu rumah ni, kalau tak, hmmm, paham-paham laa kalau rasa 'sedap' lain macam tu..Hehehehe..

p/s: ngeri pulak rasa nak ambik pembantu rumah ni, takut terkono..Ngeee~~

* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

2 comments:

chepah ila hussein said...

eeee...jahatnye.

tak senonoh betol!

chepah ila hussein said...

eeee...jahatnye.

tak senonoh betol!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...