Jom Singgah Sini =)

Wednesday, 18 January 2012

Katil Facebook =D

Wahhh..Sempoi gila design katil ni..Serius sesuai bagi korang yang kaki Facebook@Facebookers tu..Hehehehe..


Kalau korang nak tahu, katil Facebook atau lebih dikenali sebagai "Fbed" dalam bahasa omputih nya telah direka oleh Tomislav Zvonaric..Selain tu jugak, katil ni bukan sekadar katil je taw, tapi dilengkapi jugak dengan kemudahan komputer yang membolehkan korang sentiasa berhubung dengan rakan-rakan Facebook..


Apa susah kan? Gamak rasa dah mengantuk, tak payah susah-susah nak jalan balik ke katil, undur je kat belakang lepas tu tidur la secukup rasa..So, kalau nak tengok gambar katil Facebook ni, meh usha kat bawah ni =D








p/s: baru la aku nampak apa fungsi sebenar "f" dalam perkataan Facebook tu..Boleh jadi katil rupanya..Hehehehe =D


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

2 comments:

Rapunzel Cikilolo said...

online boleh. tido pun boleh :)

shuttet said...

katil dwi-fungsi..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...