Jom Singgah Sini =)

Friday, 6 January 2012

Cara Nak Dapatkan Emas Dalam Prosessor Komputer..

Sapa rasa yang prosessor komputer yang dah rosak tu tak berharga? Kalau ada yang sangka macam tu, bermakna korang dah silap besar..Kalau korang nak tahu, setiap prosessor komputer sama ada yang masih baru atau yang telah rosak mempunyai kepingan emas di dalam nya yang bertindak sebagai konduktor..Lepas ni baru korang tahu kan kenapa prosessor komputer yang baru tu harga nya mahal? =D


Jadi, bagi korang yang suka kumpul atau mempunyai simpanan prosessor komputer yang dah rosak tu, boleh la cuba dapatkan kepingan emas yang ada kat dalam tu..Macam mana caranya? Kalau nak tahu cara nya, meh tengok step-step kat bawah ni..Kalau korang buang je prosessor tu, sah-sah rugi..huhuhuhu..













































p/s: kalau ada banyak prosessor komputer ni kat rumah, mau kaya dah aku..hehehe $$$ (mata duitan)


* Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *

2 comments:

melyssa_nadiea said...

cam susah jee nak dptkan emas tu..hahaha

shuttet said...

nk dpatkan bahan kimia tu pun cam dh susah dah =,='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...