Jom Singgah Sini =)

Wednesday, 28 December 2011

Kurang Ajar!! Tunjuk F**k & Jelir Lidah Pada Kalimah ALLAH!

Wahhh..Ini sudah lebih, sampai tahap macam ni sekali dia buat..Bukan setakat aku ja, umat Islam yang lain pun kalau tengok memang menyirap darah tengok gelagat dia buat macam ni..Kalau tak puas hati dengan agama Islam sekalipun, luahkan la dengan cara yang betul, banyak lagi cara lain yang ada daripada guna cara yang tak bertamadun macam ni..Memalukan betul ada manusia macam ni..Serius!


Aku harap, pihak berkuasa yang sepatutnya dapat mengambil tindakan terhadap perlakuan manusia macam ni..Usah dipandang ringan kes-kes macam ni, selama ni kita dok bagi muka sangat, cuba tengok, berapa banyak isu yang melibatkan penghinaan agama Islam sekarang ni..Ada ke tindakan yang diambil? Jangan sampai nanti suatu masa bangsa dan agama lain memandang rendah pada agama Islam yang suci ni..Masa tu mungkin dah terlambat..






p/s: Aku dengar kat negara kita ni ada Panglima Melayu@Panglima Islam..Aku rasa panglima tu boleh lah jalankan tugas sekarang..Jangan kerja nak meludah jer..Hahahaha..


*Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...