Jom Singgah Sini =)

Saturday, 17 December 2011

Kenapa Lelaki Suka Pakai Cermin Mata Hitam?

Dah lama baru la aku tahu pasal apa lelaki suka pakai cermin mata hitam..Kadang-kadang tu, cuaca tak panas mana pun, tapi bergaya je lebih..Bergaya ada makna tu..hehehehe..


Bukan apa, lelaki ni kadang-kadang "tertarik" hati untuk melihat keindahan seseorang wanita walaupun dia tak sedar yang dia dah berpunya..Biasalah, lelaki la katakan, pantang melepaskan peluang yang terbuka..So, kalau korang nak tahu kenapa seseorang lelaki tu dok pakai spek hitam tak kena tempat, meh tengok kat bawah ni =D








Lepas ni, bagi korang yang perempuan tu, boleh la perhati sikit kelakuan kekasih korang kalau tetiba diorang pakai spek mata hitam..Ada barang baik punya la tu yang depa nak usha tak nak bagi terkantoi..hehehehe..


p/s: nak cari spek mata hitam RayBan =)


* Minat berniaga? Nak income lebih? Sertai Yoli sekarang! *



3 comments:

Carl Zafran said...

Senang nak cuci mata... Tak ada awek yang perasan sangat kalau dah expert dan juga nampak cool...

Pastikan guna cermin hitam yang sesuai dengan penampilan anda agar tidak di sangka sebagai orang buta... :)

Entri Terkini :
Tips Cinta Bahagia Cara Memikat Hati Wanita Idaman Anda

Nurlyla said...

alah tau.. haha

AFNI said...

cool la sgt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...