Jom Singgah Sini =)

Friday 16 December 2011

Arif Alfian: Lelaki Melayu Malaysia Pertama Kahwin Gay Di Luar Negara..

Omaigod!! Biar betul cerita yang aku dengar ni..Tak sangka pulak aku dah ada lelaki Melayu yang berjaya kahwin dengan pasangan gay-nya di luar negara..Apa punya songsang la lelaki macam ni..Memalukan agama dan bangsa jee..


Bukan apa, mula-mula aku ingat berita ni juz sekadar khabar angin atau olok-olok je, tapi bila dah baca posting daripada blogger-blogger lain macam SiasahKini, Tranungkite Online, Naim Nikmat dan macam-macam lagi laa, aku mula rasa percaya pada kesahihan cerita ni..


Tapi serius, orang macam ni tak takut ke dengan laknat Allah S.W.T nanti? Kalau kena masa akhirat nanti, boleh la kau nak kata lambat lagi, tapi kalau kena bala on time kat dunia macam mana pulak? Tak pernah terfikir ke bila nak buat perkara-perkara yang menyimpang dari jalan yang lurus ni?..Aku pun bukan la baik sangat, tapi bila mengenangkan benda macam ni berlaku, dah jadi macam satu tanggungjawab untuk aku memberi nasihat..Kalau tak nak dengar pun, apa ada hal, janji tugas aku dalam memberi nasihat ke arah kebaikan tu dah selesai..


Kalau korang nak tengok gambar lelaki tu kahwin, meh cekidaut gambar-gambar kat bawah ni..














Pesanan kepada tuan punya badan, bawak-bawak la bertaubat..Kembali lah ke pangkal jalan sementara masa masih ada..Kalau tak sayang kat diri-sendiri pun, sayangi la kepada mak bapak kau yang dok "makan hati berulam jantung" kat rumah dengan perangai kau tu..


Bagi sesiapa yang nak tahu cerita selanjutnya, boleh pergi kat sini ekk - Warta Subhi


p/s: tanda akhir zaman semakin dekat..Geli seyhhh tengok gambar diorang, dah la tu, siap dengan berbaju Melayu pulak tu..Aishhhh =,='


* Minat berniaga? Nak income lebih? Jom join Yoli sekarang! *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...