Jom Singgah Sini =)

Friday, 2 December 2011

[18SX]: Gila! Makanan Daripada Testis Manusia!

Woihhh..Macam dah tak ada makanan lain ke nak makan? Benda 'lambang kelakian' macam tu pun nak dimakan nya..Kepada kaum lelaki, lepas ni tolong jaga 'telur' korang, mana tahu lepas ni telur korang mungkin akan disambar orang untuk dijadikan makanan eksotik orang perempuan..Karang dah tak 'bertelur', lu orang susah~..Hahahaha =D


Apa-apa hal, jom tengok apa jenis hidangan yang diorang buat dari testis manusia ni..Aku tengok pun geli..Yuckssss~~ =p














p/s: harap benda ni hanya sekadar gurauan semata-mata..Tetiba jadi risau pulak..hehehehe


* habis SPM? Mahu berbisnes? Sertai Yoli sekarang *





4 comments:

Cikgu Fikri said...

eeeeeeeeeeeeeeee..
bodo...
tak senonoh seh pompuan tu..
biar betik?

Cikgu Fikri said...

eeeeeeeeeeeeeeee..
bodo...
tak senonoh seh pompuan tu..
biar betik?

shuttet said...

ntah la..ngeri semacam je aku tgok..hahahaha

Si Labi Labi said...

apekebangangsangattahlah!

GEMPAR!! Artifak Tahun 1880 Yang baru dijumpai


Gambar : Kampung Tapak Pembuangan Bahan Elektronik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...