Jom Singgah Sini =)

Wednesday, 23 November 2011

Permudahkan Kerja Isteri Anda Di Dapur..

Bagi lelaki yang dah berkahwin dan ber-isteri tu, untunglah la badan sebab ada orang yang boleh tolong jaga makan minum kita..Bagi yang belum berkahwin atau yang masih dok tercari-cari calon tu, sabar ye, masa korang pun akan tiba jugak suatu hari nanti, tapi sebelum tu, 'berkasih sayang' la dengan kedai-kedai mamak dulu ekk..hehehehe


Tapi, bagi korang yang dah jadi suami tu, pernah tak korang jengah atau tolong isteri korang di dapur? Bukan apa, kadang-kadang isteri korang pun mungkin ada masalah di dapur yang kita tak tahu..Jangan sampai nanti dah makan nasi kosong dengan teloq mata berkuah kan kicap pulak baru nak sedar..So, bagi korang yang prihatin dengan masalah isteri korang kat dapur tu, boleh la usha benda-benda kat bawah ni..Mana tahu, kot-kot boleh jadi hadiah masa ulang tahun perkahwinan nanti =D


~ The Egg Cuber ~

~ Hot Dog Toaster ~

~ Onion Goggles ~

~ Holy Bread Printer ~

~ Pizza Scissors ~

~ Egg & Muffin Toaster ~

~ Strawberry Peduncal Removal ~

~ EZ Cracker ~

~ Chips Hand ~

~ The Dipr ~

~ Pizza Espresso ~

~ Herb Screwer ~

~ Salad Bar Buffet ~

~ The Food Loop ~

~ Garliczoom ~

~ Tater Mitts ~

Musykil pulak aku dengan benda-benda ni semua..Sama ada nak tolong selesaikan masalah isteri korang ke, atau pun nak permudahkan kerja orang malas..Aishhhh =,='

p/s: kalau tak mahu keluar duit, bantu la isteri korang kat dapur tu..hehehehe



2 comments:

c'axoera said...

saya nak maid ajer heheheh :p

shuttet said...

memang senang habis la kalo pkai maid..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...