Jom Singgah Sini =)

Wednesday, 2 November 2011

[Perempuan]: Punca Teman Lelaki Tinggalkan Anda =D

Fuhhh..Ini memang satu masalah untuk sesetengah kaum wanita..Aku bukan nak mengutuk atau mengata (jangan marah kat aku narhh..huhuhu), tapi ini salah satu kebenaran yang mesti korang terima..Selama ni kita asyik dengar kalau lelaki tu break up dengan perempuan tu, mesti sebab curang lah, main kayu tiga lah, menipu, kaki kikis dan macam-macam lagi la..Tapi punca yang paling utama adalah yang berkaitan dengan penampilan, perangai dan kebersihan diri..Betul tak? =)


Ada perkara yang aku kena ingatkan jugak dekat korang yang perempuan ni especially pasal 3 punca utama tu..Kalau korang nampak lelaki tu ada yang serabai, selekeh, kotor or busuk waima macam mana sekali pun, orang tak akan pandang sangat, sebab itu perkara biasa untuk seorang lelaki..Tapi, kalau perempuan yang yang buat perangai macam tu, siap laa, kira dah jadi satu taboo pulak..


Bagi pendapat aku la kan sebagai seorang lelaki (jangan kata aku gender bias pulak), perempuan yang ada perangai seperti gambar di bawah ni memang tak menarik hati, walau muka cantik macam mana pun..Ini serius! Bukan aku saja, lelaki-lelaki lain pun akan berpendapat yang sama jugak macam aku..Kalau korang la kan, agak-agak apa lelaki akan buat bila nampak korang macam ni? Mesti bertukar dari 'peewwiittt~' ke 'eeuuwwwwww'..Sebab tu aku cakap, 3 punca utama tu amat penting untuk korang jaga elok-elok sebab itu pasal korang dengan diri-sendiri..Kalau ada yang suka buat macam ni, harap boleh la buang jauh-jauh ekk =D


































~ maaf..gambar tak berapa nak sopan ~


p/s: ini kalau time berpeluh, apa punya bau yang naik tak taw la..so, rajin-rajin la bercukur ekk..hehehehe =p


* jom layan bisnes dengan Yoli *

2 comments:

Eda .. said...

matilanak klw mcm gnh ;P

cendol said...

geli nye!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...