Jom Singgah Sini =)

Wednesday 9 November 2011

Misai Dan Jenayah =)

Entri ni khas untuk orang lelaki, tambah-tambah untuk diorang yang bermisai tu..Kalau ada perempuan yang bermisai tu aku tak tahu la pulak (bukan perempuan kot..)..Sebenarnya, kalau korang nak tahu, misai ni berguna dalam memberi pandangan tentang seseorang..Selama ni yang kita tahu, kalau nampak ja lelaki bermisai, mesti orang ingat diorang tu garang dan bengis a.k.a Sarjan Misai..hehehehe..


~ amacam?? garang tak Sarjan Misai ni? hehehe ~

Itu semua stereotype, bukan semua lelaki macam tu..Ada jugak yang ada misai tapi penyayang, baik hati dan lemah-lembut orang nya, contoh nya macam aku ni haa (gila perasan sial~~)..Ok2, gurau-gurau ja tadi, jangan ada yang termuntah pulak nanti =D


Sekarang ni pulak, misai boleh digunakan untuk menggambarkan hubungan secara langsung seseorang itu dengan jenayah..Walaupun sekadar untuk syiokk2, tapi bila fikir balik, rasa macam betul sikit pun ada..So, sekarang ni cuba korang tengok, rasa-rasa misai korang tergolong dalam kumpulan yang melakukan jenayah atau pun tidak..Jom layan~~ =D




p/s: aku rasa aku duduk dalam golongan yang tengah-tengah laa..yang baik aku buat, yang nakal-nakal pun aku buat jugak..hehehehe =P


* jom layan bisnes dengan Yoli *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...