Jom Singgah Sini =)

Sunday, 27 November 2011

Meh Sini Semua..Aku Nak Belanja Makan =D

Fuhhh..Ramainya orang nak suruh aku belanja makan..Biasa la tu, makan free, siapa yang tak mahu kan? Hehehe..


Aku sebenarnya tak ada hal nak belanja korang makan, tapi ada syarat-syarat nya..Syarat nya, aku hanya akan belanja korang dengan menu yang aku dah sediakan..Memang terbaik menu dia waa cakap luu, baguih punya dok ada..Pekena sekali mesti nak lagi punya (macam slogan kat kedai mamak pulak)..Kalau nak tahu apa menu dia, meh tgok kat bawah ni =D


Alamak!!..bukan yang ni laa..Dah tersalah menu dah ni, te-rembat kedai orang lain punya..Sori-sori..Korang punya menu yang real ada kat bawah..Enjoy~~






































Untuk korang yang boleh habiskan menu yang aku bagi ni dengan pinggan yang dijilat licin, korang akan dapat menu pencuci mulut yang istimewa =D


v
v
v
v
v
v
v
v
v

Tadaa~~..Amacam? Nak tak? Hahahaha =D

Ada tak yang sanggup nak terima pelawaan belanja aku ni? Ke ada yang dah putus selera? Hehehehe..

p/s: saja je bergurau di tengah hari..Peace yoo~~ (^_^)


3 comments:

SeseDaP RaSa said...

x dapat nak bayangkan mcm mana rasa..hehe

BiQa HatmiN said...

argh...apekah rasa??

shuttet said...

rasa ape? rasa menyesal la kot..hehehe =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...