Jom Singgah Sini =)

Friday, 11 November 2011

[Lawak]: Cara Bodoh Buka Pintu =D

Adoyai..Punya banyak cara nak bukak pintu, cara ni yang diorang pilih..Memang lawak habis, sampai nak pecah perut aku gelak kan gaya bodoh diorang ni..Siap boleh menari-nari lagi depan pintu, aku pun naik pelik tengok gaya diorang..


Apa pun, jom layan video kat bawah ni..Korang jangan buat perangai macam ni, malu orang tengok nanti..Ngeee~~ =D




video


p/s: ni la yang orang cakap, pandai tak mahu tunjuk, bodoh tak reti simpan..hehehe =D


* jom layan bisnes dengan Yoli *

1 comment:

HAFIZAL said...

erm..tak tahu lah....mungkin segaja kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...