Jom Singgah Sini =)

Friday 11 November 2011

[18SX]: Pertandingan Tarian Tiang *0*

Oppss..Macam tak sopan pulak entri aku hari ni, tunjuk gambar-gambar tak senonoh..Tapi niat aku juz nak share informasi dengan korang je, kalau yang nak fikir lain tu terpulang la ekk..Rambut sama hitam, fikiran lain-lain, ye tak? It's democracy =)


Berbalik kat topik aku hari ni, aku rasa kita cukup bertuah duduk dalam masyarakat yang penuh dengan nilai-nilai ketimuran..Iye laa, sebab kalau ada sesuatu pertandingan pun terutamanya kalau yang melibatkan perempuan, mesti ada protokol kawalan dalam show tu sendiri..Kalau kat Barat, lain pulak cerita, kalau ada pun, protokol tu tak digunakan secara meluas dalam semua pertandingan..Itu yang boleh ada sampai tahap pool dance competition (tarian lucah) tu..Ada yang rasa nak join masuk ke? Jangan narhhh..


Kalau orang lelaki, lain cerita pulak..Lelaki mana yang tak suka tengok pompuan, iye tak? Tambah-tambah kalau buat pose-pose yang seksi dan mengghairahkan macam tu..Sabor je laa kan..Tapi, diorang yang pompuan ni tak malu ke buat macam tu? Aku tengok pun tutup-tutup mata (tapi ada bukak sikit..hehehe)..
























p/s: pesanan dari penaja untuk kaum wanita..Kalau nak masuk pertandingan tu, cari la pertandingan yang elok sikit..Jangan dok masuk jenis yang tayang body merata tu..Berdosa wooo tayang badan kalau bukan untuk suami sendiri..Harap dijauhkan okey? =D


* jom layan bisnes dengan Yoli *

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...