Jom Singgah Sini =)

Friday 25 November 2011

Gempak!! Earphone Bentuk Gigi Dracula =D

Halamakk!! Stail pulak aku tengok earphone ni..Rasa macam nak rembat je satu..Ini kalau harga mahal sikit pun tak apa, asalkan hati puas dapat earphone ni..Tapi kan, dua kali aku tengok dah nampak macam sendi manusia pulak..Bukan apa, body earphone tu boleh pulak di-adjust-adjust ikut kelengkungan yang sesuai dengan telinga kita..Lepas ni kalau pakai earphone, tak payah nak risau sebab asyik dok tercabut dari telinga jee..hehehehe =D


Kalau sesiapa yang dah rasa berminat atau plan nak rembat satu earphone ni, boleh la mula menyimpan duit dari sekarang..Mengikut khabar angin, earphone ni hanya untuk kegunaan IPhone je..Tapi aku harap sangat semua tu tak betul (sebab aku mana pakai IPhone)..Apa-apa hal, jom cekidaut struktur earphone ni =D
















p/s: semangat aku nak cari duit dah kembali bersinar =D


* dapatkan kereta idaman anda dengan Yoli *



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...