Jom Singgah Sini =)

Wednesday, 12 October 2011

Training Askar China Yang Brutal!

Haa..sapa-sapa yang rasa training rekrut askar kat negara kita ni teruk, ada lagi yang lagi teruk daripada tu..Kalau nak tahu, korang layan je la gambar-gambar kat bawah ni..Ini kalau nak berperang mesti tak ada hal punya sebab diorang dah built up askar diorang 'kaw-kaw' teruk..Kalau aku yang kena macam ni, mau aku curi balik tengah-tengah malam..hahahaha










































p/s: dah macam training kung fu pun ada =D

1 comment:

midonz said...

Yang bagusnya tentera ni akan jadi lebih mantap macam komando.. nice..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...