Jom Singgah Sini =)

Thursday, 13 October 2011

Kek Yang Kreatif + Menarik..

Uishhhh..lama seyhh aku tak pekena kek, aku pun tak ingat bila last time aku tibai kek..Nasib baik entri hari ni peringat aku..hahahaha =D


So, sapa-sapa yang rasa nak makan kek tu jom laa..Pilih je mana satu yang korang suka, walaupun citarasa korang pelik sikit, tak apa, aku belanja..Tapi korang bayar la ekk ;D




















p/s: nampak menarik, tapi rasa tak tahu macam mana lagi =)

1 comment:

cik.belog said...

mcm sedap je kek tayar tu ! halus kn kerja dieorg ni.. lappy tu mcm btl..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...